Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Optimum Interim cauta Asistenta de Directie cunoscator limba franceza.
Avand o experienta in domeniul Resurselor Umane sau Agentie de Interim este un plus.
Atribuţiile generale sunt următoarele:
- asigură legătura dintre persoana cu funcţie de conducere şi persoane din cadrul organizaţiei sau din afara acesteia;
-Va veti ocupa de recrutare telefonica de candidati romani pentru contracte constructii , agricultura , transport ,restauratie si hotelerie
- se ocupă de corespondenţa (email, fax, poştă ) persoanei cu funcţie de conducere şi redactează răspunsuri la aceasta
- se ocupă de agenda de călătorie (bilete de avion, cazare la hotel, etc.);
- întâmpină (şi conduce) persoanele pe care managerul urmează să le întâlnească;
- concepe şi redactează documente, prezentări şi rapoarte;
- poate reprezenta managerul la întâlniri atunci când acesta nu este prezent;
- primeşte înregistrează, scanează documente contabile şi le distribuie conform procedurilor interne;
- animer reseaux sociaux de l’entreprise
Va veti ocupa de retelele sociale ale societatii
- pastreaza confidentialitatea tuturor datelor la care are acces.
Competenţele şi deprinderile solicitate sunt următoarele :
- seriozitate şi responsabilitate;
- integritate morală;
- abilităţi şi experienţă organizatorică;
- capacitate de planificare şi prioritizare;
- atenţie distributivă;
- abilităţi dezvoltate de comunicare şi de a dezvolta relaţii interpersonale (în limba Romana precum şi în Franceza);
- motivare şi eficienţă;
- capacitate de luare a deciziilor;
- cunoasterea unei software de genul Microsoft Office;
- cunoasterea retelelor sociale.
Loc de munca Bucuresti, in agencia noastra strada Barbu Vacarescu