Asistent manager, director executiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Candidatul ideal

Cerinte generale:

  • studii superioare
  • experienta minim 2 ani
  • foarte bune abilitati de comunicare
  • capacitate de organizare si planificare
  • capacitate de a respecta termene
  • spirit de observatie si atentie sporita la detalii
  • gandire analitica
  • persoana dinamica, pro-activa, cu gandire pozitiva, rezistenta la stres
  • seriozitate si confidentialitate
  • cunostinte bune operare PC MSOffice (Word, Excel, navigare internet, Outlook)
  • cunostinte limba engleza scris/vorbit

Descrierea jobului

  • indeplineste activitati de secretariat si asistenta, suport managerial acordat Directorului Executiv;
  • preluarea corespondentei electronice a Fundatiei, formularea si transmiterea de raspunsuri si redistribuirea mesajelor catre persoanele carora li se adreseaza si care pot raspunde corespunzator la acestea; se asigura ca raspunsurile sunt trimise in timp util.
  • redactarea corespondentei necesare desfasurarii activitatii zilnice;
  • asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail;
  • organizare/coordonare agende in vederea stabilirii sedintelor; oferirea de sprijin in organizarea sedintelor si redactarea proceselor verbale;
  • pregatirea, promovarea si organizarea, sub indrumarea persoanelor responsabile, a intalnirilor (sedinte, ateliere de lucru, prezentari produse, videoconferinte, cursuri etc.);
  • faciliteaza si eficientizeaza procesul de comunicare interna
  • organizarea intalnirilor, a deplasarilor in tara si in strainatate
  • elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management;
  • realizarea de rapoarte destinate uzului intern sau extern;
  • participarea la evenimente educationale, in concordanta cu abilitatile si cunostintele dobandite;
  • facilitarea si organizarea relatiei cu partenerii externi implicati in colaborari in domeniul serviciilor pentru pacienti si familii.
  • organizarea sedintelor de Consiliu Director, intocmirea minutelor si diseminarea informatiei;
  • oferirea suportului permanent Directorului Executiv si membrilor Consiliului Director.

Descrierea companiei

HOSPICE Casa Speranței, organizație non-profit înființată în 1992 la Brașov, a introdus conceptul de îngrijire paliativă în România. HOSPICE este cea mai mare fundație din țară care oferă gratuit servicii specializate de acest tip.

Organizația are două centre cu servicii integrate, în Brașov și București, și echipe mobile în Făgăraș și Zărnești, pentru îngrijirea persoanelor diagnosticate cu boli incurabile. HOSPICE a dezvoltat servicii complete de îngrijire paliativă, care sunt oferite în centre de zi, ambulatorii și unități proprii pentru internare, la domiciliul pacienților și în spitalele partenere. În cei 25 de ani de existență, HOSPICE a adus alinare și speranță pentru pestede copii și adulți cu boli incurabile.

HOSPICE Casa Speranței dezvoltă îngrijirea paliativă la nivel național și internațional prin informare, prin programe educaționale dedicate profesioniștilor, pacienților și comunității și prin îmbunătățirea legislației în materie.

Pentru mai multe informații, accesați .

HOSPICE Casa Sperantei respecta prevederile Regulamentului General pentru Protectia Datelor (GDPR). Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate si in deplina confidentialitate. Prin transmiterea datelor va exprimati acordul expres si neechivoc ca aceste date sa fie prelucrate. Procesam aceste date doar in scopuri de recrutare. Am dori sa pastram aceste date pana in momentul ocuparii pozitiei vacante. Nu putem estima cu exactitate perioada, dar vom considera perioada ca fiind incheiata atunci cand un candidat accepta propunerea noastra pentru pozitia perioada respectiva s-a incheiat, fie iti vom sterge datele, fie te vom informa ca le vom mentine in baza noastra de date pentru pozitii viitoare. Va asiguram ca nu vom oferi niciodata informatii despre dumneavoastra altor companii care au in vedere programe de marketing. Fundatia HOSPICE Casa Sperantei este inregistrata ca operator in Registrul National de Evidenta a Prelucrarilor de Date cu Caracter Personal al ANSPDCP cu nrconform Legii

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Fundatia Hospice Casa Sperantei pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Fundatia Hospice Casa Sperantei pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Fundatia Hospice Casa Sperantei locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?