Descrierea jobului
Cerinte:
-studii superioare finalizate;
-buna cunoastere a limbelor romana, engleza, bulgara sau rusa.
-experienta relevanta in managementul resurselor umane, in activitati de recrutare, integrare si motivare & loializare a personalului
-aspect plăcut;
Responsabilitati:
-Asista persoana cu funcţie de conducere in activitatea sa curenta si in implementarea si dezvoltarea de noi proiecte;
- Asigură legătura dintre persoana cu funcţie de conducere şi persoane din cadrul organizaţiei sau din afara acesteia
- Asigura redactarea documentelor/corespondentei de birou si de protocol
- Asigura activitati de administrare si organizare a firmei la indrumarea directorului general;
-Participă activ la problemele legate de proiectele noi indicate de persoana cu funcţie de conducere şi păstrează permanent legătura dintreaceasta si ceilalti responsabil în vederea derulării şi a finalizării proiectelor
- Organizeaza, coordoneaza si participa activ la procesul de recrutare personal;
- Poarta dialog permanent cu angajatii companiei pentru a identifica riscuri si oportunitati in bunul mers al activitatii, propune solutii ;
- Pregatirea documentelor pentru firma de contabilitate lunar;
Aptitudini:
- abilitati de comunicare la nivel managerial
-capacitate de documentare si planificare a activitati
-capacitate de analiza si sinteza
-spirit de initiativa, gandire logica, flexibilitate, fire energica, optimista
-atitudine pro-activa, persoana riguroasa, cu spirit de observatie
- abilitati organizatorice si de auto-organizare, punctualitate, capacitatea de a respecta termene limita
-asumarea responsabilitatii
- adaptare rapida la mediul de lucru
Pachet salarial si beneficii:
Salariu motivant plus bonusuri de performanta
Spatiu de lucru confortabil si complet utilat;
Asigurare medicala privata;
Alte avantaje.