Asistent manager - economist

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Candidatul ideal:

- Cunostinte bune de operare a pachetului MS Office;

- Capacitate de organizare si planificare a sarcinilor si prioritatilor;

- Atentie sporita la detalii;

- Persoana dinamica, pro-activa, cu gandire pozitiva;

- Abilitati foarte bune de comunicare si relationare;

- Organizare si management bun al timpului;

- Capacitate de mobilizare rapida si initiativa.

 

Descrierea jobului:

- Activitati administrative / secretariat

- Elaborarea, redactarea si/sau verificarea documentelor/contractelor si situatiilor cerute de managementul firmei sau clienti/furnizori;

- Inregistrarea comenzilor primite de la clienti; intocmirea comenzilor catre furnizori;

- Redactarea corespondentei zilnice

- Organizarea intalnirilor, a deplasarilor in tara si in strainatate

- Organizarea si participarea activa la orice situatie de natura organizatorica

- Activitati de contabilitate primara;

- Activitati de resurse umane;

- Urmarirea fluxului de documente contabile (facturi furnizori, subcontractori , facturi clienti);

- Inregistrarea, organizarea si arhivarea documentelor;

- Suport in gasirea de solutii si rezolvarea diferitelor tipuri de situatii neprevazute;

- Colaborarea stransa cu celelalte departamente ale companiei;

- Capacitatea de a lucra atat individual cat si in echipa;

- Alte activitati organizatorice

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la KAMPO NOVA pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la KAMPO NOVA pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are KAMPO NOVA locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?