Asistent manager - franceza avansat

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

RESPONSABILITATI

  • Contactarea telefonica a clientilor francezi si belgieni;
  • Supravegherea fluxului de informatii din corespondenta telefonica si electronica, identificarea eventualelor probleme si comunicarea acestora catre colegii responsabili de solutionarea lor sau catre management;
  • Elaborarea si redactarea documentelor si rapoartelor solicitate de catre management;
  • Solutionarea in timp util a problemelor administrative, prin solutii optime;
  • Facturare, receptie documente, scanare – utilizare aplicatie de gestiune;
  • Pregatirea si arhivarea de documente.

 

CERINTE

  • Experienta in resurse umane si recrutare;
  • Abilitati de marketing telefonic;
  • Bune abilitati de comunicare scrisa si verbala;
  • Initiativa si implicare in realizarea si coordonarea diferitelor activitati administrative ale firmei;
  • Abilitate de lucru independent si in echipa;
  • Capacitate de prioritizare si organizare a diferitelor activitati.
  • Cunostinte de limba franceza - nivel avansat;
  • Cunostinte foarte bune de utilizare a pachetului Microsoft Office (word, excel, power point, etc) in special o cunoastere si o buna utilizare a Excel-ului.

 

DESCRIEREA FIRMEI

Fiind o companie romaneasca cu capital francez, ce se ocupa de recrutare, principala noastra activitate consta in identificarea, integrarea și administrarea eficienta a personalului de care au nevoie clienții internaționali.

Datorita domeniului nostru de activitate si managementului francez, va oferim un mediu de lucru multicultural, dinamic si cu multe oportunitati de dezvoltare.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la EUROPA INTERIM SOLUTIONS pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la EUROPA INTERIM SOLUTIONS pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are EUROPA INTERIM SOLUTIONS locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?