Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Candidatul ideal:
- Studii medii/superioare finalizate in domeniul economic
- Bune abilitati de planificare si organizarea a timpului, sarcinilor si a locului de munca
- Limba engleza- scris, citit, vorbit
- Operare pe calculator: Microsoft Office –Excel si Word
- Seriozitate, punctualitate, responsabilitate
- Rezistenta la indeplinirea sarcinilor repetitive, putere de concentrare sporita
- Atentie la detalii, capacitate de gandire analitica, tehnica si rapida
- Carnet de conducere categoria B - reprezinta un avantaj
Descrierea jobului:
- Elaborare si redactare rapoarte, analize specifice, documente si situatii solicitate de managementul companiei (bugete, situatia platilor si a incasarilor, urmarire solduri furnizori / client, situatii pe puncte de lucru(santiere));
- Urmareste si verifica procesul de lucru (de exemplu: intrari –iesiri de stocuri, consumul de motorina, contractele de prestari servicii)
- Inregistrarea in registrul de casa zilnic: incasari, plati efectuate cu cash
- Pastrare evidenta personal (pontaje, medicina muncii, protectia muncii, acte angajari, adeverinte, concedii medicale);
- Inregistrarea de documente, facturare, indosarierea, arhivarea diverselor documente ale companiei
Beneficii:
- pachet salarial atractiv
- mediu de lucru placut intr-o echipa tanara, dinamica si motivata;
- oportunitati reale de dezvoltare profesionala pe termen mediu si lung.