Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Candidatul ideal:
- cunostinte avansate MSOffice (in special Excel)- proba eliminatorie;
- persoana pozitiva, dinamica, cu un simt al responsabilitatii crescut;
- abilitati excelente de comunicare, organizare si prioritizare;
- capacitate de gestionare a mai multor sarcini simultan;
- orientare către client;
- spirit de echipă;
Descrierea jobului:
- elaborarea si redactarea documentelor cerute de management;
- mentinerea legaturii cu clientii interni si externi ai companiei;
- gestionarea/planificarea/raportarea informatiilor obtinute in desfasurarea activitatii proprii si a personalului subordonat.
Oferta (bonusuri, beneficii):
- posibilitatea dezvoltarii unei cariere intr-o companie de succes;
- salariu motivant;
- bonusuri in functie de performante;
- training-uri si programe de dezvoltare profesionala;
- telefon de serviciu/ masina de serviciu - cand/daca se fac deplasari in tara.
Vă mulțumim pentru aplicarea la job-ul nostru!
Numai candidații eligibili vor fi contactati pentru un interviu.