Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
€Noi (30) Vizualizati (42) Respinsi (0) Interviu (0)Expira in 11 luni
Candidatul ideal:
• Experienta minim 1 an pe un post similar;
• Absolvent de studii superioare (avantaj);
• Cunostinte in materie de contabilitate primară;
• Cunostinte foarte bune de operare calculator: Windows, MS Office (Word, Excel) si internet banking.
• Atentie la detalii, abilităţi de organizare, sistematizare şi prioritizare;
• Persoana motivata, constiincioasa, riguroasa si meticuloasa in realizarea sarcinilor.
• Persoana flexibila, ordonata, serioasa, loiala;
• Limba engleză (scris/ vorbit - nivel mediu);
• Disponibilitate pentru a lucra intr-un domeniu tehnic.
Descrierea jobului:
• Emiterea documentelor de gestiune comerciala: facturi, chitante, bonuri fiscale.
• Operarea documentelor interne: nir, bonuri de consum, foi de parcurs etc.
• Efectuarea si urmarirea platilor catre furnizori si incasarilor de la clienti,
• Urmarirea soldurilor pentru clienti/ incasari la datele scadente aferente;
• Evidenta jurnalului de casa;
• Intocmirea si prezentarea rapoartelor specifice catre managementul companiei.