Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
- Cunoștințe bune operare PC: MS Office, WORD, EXCEL
- Limba engleză scris/vorbit minim nivel mediu
- Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncă
- Capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp
- Capacitate de a respecta termene limită
- Atenție către detalii
- Plăcere și abilitate de a învăța lucruri noi
- Responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate
- Îndeplinirea activităților zilnice de secretariat
- Preluarea și direcționarea apelurilor telefonice
- Primirea vizitatorilor și anunțarea persoanelor de contact din societate
- Asigurarea protocolului în cadrul întâlnirilor, în conformitate cu cerințele zilnice
- Preluarea, înregistrarea, distribuirea la compartimentele corespunzătoare, îndosariere și arhivarea corespondenței și a mesajelor primite din partea partenerilor, clienților și a celorlalți angajați
- Redactarea corespondenței de afaceri necesară desfășurării activității zilnice
- Asigurarea transmiterii documentelor prin poștă, fax, e-mail
- Actualizarea bazei de date documente
- Rezervări hotel parteneri externi, etc.
- Elaborarea și redactarea documentelor și situațiilor cerute de management
- Asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei