Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Employment type: Permanent
Experience level: 2 - 3 years
Description
Cautam un Asistent manager care sa se alature departamentului de Management. Profită de oportunitatea de a te alătura unei echipe energice și entuziaste!
Responsabilități:
- Redactează corespondența de afaceri necesară desfășurării activității zilnice;
- Participă și asigură traducerea în cadrul întâlnirilor de afaceri cu clienții străini sau a ședințelor interne;
- Efectuează traduceri și supervizează alte traduceri în/din limba germană sau engleză, realizate în cadrul firmei sau pentru firmă;
- Întocmește pontajul pentru persoanele allocate;
- Întocmește referatele de necesitate pentru materiale de birou și alte produse și servicii specifice activității.
Cerințe:
- Studii superioare;
- Minimum 3 ani experiență preferabil pe o poziție similară;
- Cunoștințe PC (MS-Office);
- Cunoștințe limba germană nivel avansat
- Cunoștințe limba engleză nivel mediu
- Abilități deosebite de comunicare și de a lucra în chipă, inițiativă personală și orientare către rezultate.
Beneficii:
- Training initial;
- Posibilitati de avansare in cariera;
- Mediu de lucru competitiv.
Dacă ești o persoană responsabilă care dorește sa facă parte dintr-o echipa dinamică care își desfășoară activitatea într-un mediu multinațional, te rugăm să aplici și online direct pe site-ul nostru, căutând titlul job-ului: Asistent manager.
Toate persoanele care corespund profilului, vor fi contacte in maxim 3 săptămâni.