Asistent manager/operator calculator-facturare

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

- Organizeaza si arhiveaza documentele 
- Inregistreaza toate documentele in registrele aferente de intrari - iesiri

-Intocmeste avize, si alte documente necesare,
- Intocmeste la cererea directorului general adrese, informari, etc
- Tine evidenta tuturor contractelor existente in societate 
- Actualizeaza baza de date a societatii,

- Pastrarea ordinei la locul de munca
- Tine legatura cu furnizorii societatii.
Candidatii trebuie sa fie cunoscatori ai limbii engleze, cel putin nivel mediu, sa aiba cunostinte solide de Office, prezentabili si sa aibe experienta de cel putin 2 ani.

Contact:

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la SC LIBRO EVENTS SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la SC LIBRO EVENTS SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are SC LIBRO EVENTS SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?