Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Candidatul ideal Studii medii / superioare Cunoștințe bune de operare PC, MS Office (Word, Excel, Power Point, navigare internet, etc.) Abilități excelente de comunicare, capacitate de organizare și planificare Cunoștințe de limba Engleză la nivel conversațional (avanstaj Italiana plus alte limbi) Cunoștințe de contabilitate primară constituie avantaj Deține abilități și dorință de învățare Capacitate de lucru în condiții de stres Persoană serioasă, responsabilă, ordonată și punctuală Capacitatea de a se organiza pe mai multe sarcini în același timp Inteligență și bună capacitate de memorare Disponibilitate la program de lucru prelungit și deplasări Permis de conducere categ. B. Responsabilități Managementul și redactarea documentelor companiei Înregistrarea și scrierea facturilor Ținerea contabilității și diverse activități controlling contabil-financiare-juridic Urmărirea și înregistrarea contractelor Evidența și arhivarea tuturor documentelor și înregistrărilor pentru companie Contact continuu și activ prin diverse căi (e-mail, telefon, corespondență) cu partenerii/furnizorii societății.