Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Responsabilități:
• Preluarea, înregistrarea și arhivarea documentelor, contractelor (fizic și/sau electronic), gestionarea bazelor de date;
• Întocmirea și asigurarea produselor de protocol, de curățenie și de birotică/papetărie;
• Preluarea și gestionarea apelurilor telefonice și a e-mailurilor;
• Asistă colegii în activitățile zilnice;
• Activități de secretariat (multiplică, scanеază, trаnsmite prin fax /e-mail sau tehnoredactează diverse documente);
• Gestionează achizițiile directe în SICAP.
Cerințe:
• Studii superioare;
• Cunoștințe de operare PC (MS Office nivel avansat, soft gestiune, internet);
• Cunoștințe de contabilitate primară;
• Aptitudini de comunicare verbală și scrisă în limba engleză;
• Rezistență la stres și rutină, atitudine pozitivă;
• Atenție la detalii, implicare;
• Intenție de colaborare pe termen lung.
Se oferă:
• Salariu motivant + bonuri de masă;
• Mediu de lucru profesional.