Asistent Manager/ OTIS LINE

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

  • Preluare apeluri telefonice, furnizare informatii generale si redirectionare
  • Preluare apeluri telefonice pe linia Otisline si repartizarea acestora catre mecanicul responsabil
  • Ofera suport clientilor folosind diverse programe/ aplicatii interne ale companiei si proceduri ale acestora: JDE, in masura implementarii acestora la nivel de Centru de Service
  • Transmitere, receptie, inregistrare si distribuire corespondenta
  • Inregistrare, scanare pontaje, cereri concediu, concedii medicale
  • Inregistrare, scanare si indosariere contracte de service, acte aditionale, cereri reziliere, etc
  • Gestionare registu de casa, incasari, deconturi.
  • Inregistrarea reclamatiilor si repartizarea catre directorul de departament responsabil
  • Asigura si comanda produsele de protocol, curatenie si consumabile pentru sediul firmei
  • Intregistrarea zilnica a CB-urilor (Chemari la Interventii ) si raportare lunara a CB-urilor inregistrate
  • Buna utilizare a calculatorului si a programelor MS Office
  • Limba engleza nivel mediu

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Otis Lift S.R.L. pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Otis Lift S.R.L. pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Otis Lift S.R.L. locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?