Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
- Preluare apeluri telefonice, furnizare informatii generale si redirectionare
- Preluare apeluri telefonice pe linia Otisline si repartizarea acestora catre mecanicul responsabil
- Ofera suport clientilor folosind diverse programe/ aplicatii interne ale companiei si proceduri ale acestora: JDE, in masura implementarii acestora la nivel de Centru de Service
- Transmitere, receptie, inregistrare si distribuire corespondenta
- Inregistrare, scanare pontaje, cereri concediu, concedii medicale
- Inregistrare, scanare si indosariere contracte de service, acte aditionale, cereri reziliere, etc
- Gestionare registu de casa, incasari, deconturi.
- Inregistrarea reclamatiilor si repartizarea catre directorul de departament responsabil
- Asigura si comanda produsele de protocol, curatenie si consumabile pentru sediul firmei
- Intregistrarea zilnica a CB-urilor (Chemari la Interventii ) si raportare lunara a CB-urilor inregistrate
- Buna utilizare a calculatorului si a programelor MS Office
- Limba engleza nivel mediu