Cerinte post:
- Studii superioare
- Cunostinte medii lb engleza
- Cunostinte bune operare PC : MS Office (Word, Excel, PowerPoint), Outlook
- Abilitati de planificare, organizare, comunicare si relationare
- Seriozitate si responsabilitate
Descriere post:
- Desfasoara activitati de receptie, secretariat si asistenta la dispozitia CEO,
- Preluarea si gestionarea apelurilor telefonice
- Preluarea si directionarea clientilor si vizitatorilor
- Intocmirea, actualizarea si arhivarea contactelor /legitimatiilor/cartilor de vizita pentru colaboratori (actuali sau potentiali)
- Actualizarea si distribuirea listei cu interioarele si telefoanele salariatilor societatii
- Preluarea/predarea documentelor, inregistrarea si directionarea corespondentei
- Asigura asistenta in activitatea CEO, incluzand: utilizare centrala telefonica, fax, xerox, scanare, preluare/predare documente, arhivare fizica si electronica documente, traduceri documente, gestionare agenda intalniri, pregatire calatorii afaceri, etc
- Organizare protocol firma
- Gestionarea activitatilor specifice de protocol: asigurarea stocului de produse de protocol, birotica si papetarie, materiale igienico-sanitare
- Programarea si pregatirea intalnirilor desfasurate in sala de protocol
- Organizarea sedintei IDM (stabilirea intalnirilor, intocmirea, transmiterea minutei IDM catre responsabilii de departamente, etc)
- Gestionarea arhivei societatii: arhivare (inregistrare, etichetare, trecut in opis), predare documente scanate, la solicitare, catre departamentele indreptatite sa solicite copii dupa documente.
Oferta:
- Posibilitatea construirii unei cariere intr-un mediu profesionist, competitiv si dinamic;