Asistent manager-receptie

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

RESPONSABILITATI:

  • asigura interfata intre managementul firmei si angajati/parteneri externi si interni ai grupului;
  • asigura rezervarile necesare de cazare si transport pentru vizitatori;
  • asigura o buna facilitare si transmitere a informatiilor intre diverse departamente, cu diferiti parteneri si cu structurile interne ale grupului;
  • inregistreaza documentele primite si le repartieaza departamentelor interne;
  • asigura activitatile de protocol necesare in cadrul vizitelor, sedintelor sau evenimentelor;
  • gestioneaza stocul de elemente de birotica si protocol pentru salile de sedinte;
  • participa la organizarea de evenimente;
  • traduce si tehnoredacteaza documente.

CERINTE:

  • absolvent studii superioare;
  • instruirea formala in domeniul biroticii si secretariatului constituie avantaj;
  • cunostinte bune de operare pe calaulator (Word, Excel, PowerPoint, Outlook);
  • cunoasterea limbii engleze (scris/vorbit) nivel avansat;
  • constituie avantaj cunoasterea limbii franceze;
  • capacitate de relationare, adaptare la sarcini de lucru in schimbare, echilibru emotional

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Hutchinson Group pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Hutchinson Group pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Hutchinson Group locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?