Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
RESPONSABILITATI:
- asigura interfata intre managementul firmei si angajati/parteneri externi si interni ai grupului;
- asigura rezervarile necesare de cazare si transport pentru vizitatori;
- asigura o buna facilitare si transmitere a informatiilor intre diverse departamente, cu diferiti parteneri si cu structurile interne ale grupului;
- inregistreaza documentele primite si le repartieaza departamentelor interne;
- asigura activitatile de protocol necesare in cadrul vizitelor, sedintelor sau evenimentelor;
- gestioneaza stocul de elemente de birotica si protocol pentru salile de sedinte;
- participa la organizarea de evenimente;
- traduce si tehnoredacteaza documente.
CERINTE:
- absolvent studii superioare;
- instruirea formala in domeniul biroticii si secretariatului constituie avantaj;
- cunostinte bune de operare pe calaulator (Word, Excel, PowerPoint, Outlook);
- cunoasterea limbii engleze (scris/vorbit) nivel avansat;
- constituie avantaj cunoasterea limbii franceze;
- capacitate de relationare, adaptare la sarcini de lucru in schimbare, echilibru emotional