Asistent manager
Descriere job/ responsabilitati:
Asigurarea suportului administrativ managementului societatii, avand urmatoarele responsabilitati:
-Concepe şi redactează documente, prezentări şi rapoarte solicitate de management;
-Gestionarea fluxului de documente interne si externe;
-Preluarea şi administrarea corespondenţei fizice şi electronice;
-Gestionarea fluxului de documente interne si externe;
-Asigurarea bunei desfasurari a intalnirilor si a sedintelor;
-Pregatirea documentelor si prezentarilor pentru sedinte / intalniri;
-Participa la sedintele organizate de societate si intocmeste minuta de sedinta;
-Asigura aprovizionarea cu materiale indirecte;
-Arhivarea fizica si electronica a documentelor;
-Gestionarea activitatilor specifice de protocol;
-Updatarea documentelor active (contracte,etc.);
-Coordoneaza si raspunde de buna desfasurare a activitatii de secretariat;
-Stabileşte agenda de întâlniri zilnice ale managerului;
-Se ocupă de agenda de călătorie (bilete de avion, cazare la hotel, etc.).
Cerinte job:
-Educatie: studii superioare;
-Experienta :experienta pe un post similar constituie un avantaj;
-Cunostinte operare PC : Microsoft Office (word, excell, power point, outlook);
-Limba engleza - un nivel mediu (intelegere, vorbire, scriere) constituie un avantaj.
Competente personale:
-Abilitati excelente de comunicare;
-Persoana organizata si proactiva;
-Atentie la detalii;
-Seriozitate şi responsabilitate;
-Capacitate de planificare şi prioritizare;
-Atenţie distributivă;
-Adaptabilitate la un mediu de lucru dinamic.
Beneficii Oferite:
Se ofera pachet salarial motivant si posibilitate de dezvoltare profesionala intr-un mediu de lucru tanar si placut. Aceste aspecte se vor discuta in cadrul interviului.
Asteptam cu interes CV-ul dvs.:recrutare>>termoconstructcom.