Descrierea jobului
- desfasurarea procesului de recrutare si selectie;
- respectarea numarului de salariati aprobat de conducerea societatii;
- actualizarea bazei de date cu angajati si organizarea documentelor de personal;
- elaborarea actelor de angajare (oferta, contract individual de munca, fisa de post, etc.);
- medierea conflictelor in organizatie si desfasurarea procesului de cercetare disciplinara;
- actualizarea si comunicarea documentelor interne privind structura organizatorica: organigrama, ROI, CCM, etc.;
- respectarea normelor interne de personal si a legislatiei muncii;
- identificarea nevoilor de instruire ale personalului, in colaborare cu managementul;
- verificarea pontajului si salarizare;
- inregistrarea si transmiterea salariatilor in Revisal;
- inregistrarea modificarilor lunare (salariu, functie, norma, etc.) in sistemul de payroll;
- tine evidenta fiselor SSM&PSI si a fiselor de aptitudine de la Medicina Muncii;
- responsabil pentru procesul de angajare a cetatenilor straini UE si non-UE;
- mentinerea relatiei cu autoritatile din domeniu.
Candidatul ideal
- experienta minim 2 ani pe un post similar;
- studii superioare (preferabil in domeniul Psihologie, Economie, Drept);
- curs Inspector Resurse Umane;
- limba engleza la nivel avansat;
- cunostinte despre legislatia muncii;
- persoana cu initiativa, empatica, echilibrata si responsabila;
- capacitate de analiza si sinteza a informatiilor;
- abilitatea de a se coordona singura si de a-si desfasura in mod eficient sarcinile de lucru;
- capacitate de a evalua şi a lua decizii;
- lucrul cu cetateni straini - avantaj;
- cunostinte program Saga - avantaj;
- cunostinte in domeniul turismului - avantaj;
- posesor permis de conducere cat. B.