Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Echipa noastră crește!
Căutăm o colegă pentru postul de Asistent manager - reprezentant tehnic comercial, care se va ocupa de activitatea de ofertare și menținere a relației cu clienții și va oferi suport în activitățile administrative, sub îndrumarea superioriului ierarhic.
Ce ne dorim de la viitoarea noastră colegă?
- Studii superioare în domeniul economic
- Minim 1 an experiență în domeniul administrativ
- Cunoștințe bune de operare PC și pachet MS Office (Word, Excel)
- Inițiativă, orientare către soluții și rezultat, perseverență
- Capacitate de rezolvare a problemelor, de organizarea a activității și de asimilare a informațiilor primite
- Bune abilități de comunicare prin telefon, e-mail
- Bune abilități de relaționare
- Atenție la detalii
- Rezistență la stres
- Disponibilitate pentru program prelungit
- Punctualitate și integritate
- Spirit de echipă
Cunoașterea limbii maghiare constituie un avantaj!
Noi ne vom asigura ca vei avea parte de:
- pachet salarial atractiv
- tichete de masă și tichete cadou
- laptop și telefon de serviciu
- perspectiva unei cariere în cadrul unei companii aflate în plină expansiune
- mediu de lucru profesionist, dinamic și autentic
Dacă ești o persoană proactivă, care lucrează cu implicare și te recunoști în descrierea de mai sus, aplică pentru acest post! Abia așteptăm să te cunoaștem!