Asistent manager - secretara - operator pc

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Candidatul ideal

- absolvent studii medii sau superioare

- buna organizare, atentie la detalii, atentie distributiva,

- atitudine si gandire pozitiva

- capacitatate de lucru in echipa

- abilitati de comunicare, planificare

- seriozitate

- cunostinte MS office

- cunostinte program de facturare

- cunostinte contabilitate primara

- experienta intr-o pozitie similara constituie un avantaj

Descrierea jobului

Fisa postului va include:

- inregistrarea facturilor furnizorilor/clientilor

- emiterea de facturi si chitante unde este cazul catre clienti, urmarirea facturilor restante.

- asigurarea asistentei clientilor in relatia cu departamentul de vanzari sau cu firmele de transport pentru solutionarea rapida si eficienta a eventualelor neplaceri.

- intampinarea persoanele din afara (clienti, parteneri de afaceri etc.), asigurand protocolul aferent.

- tehnoredactarea de acte/intocmirea contractelor

- inregistrarea actelor in registrele si evidentele interne

- completarea si transmiterea borderourilor lunare

- primirea si inregistrarea de corespondenta

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la AUTOCORA pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la AUTOCORA pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are AUTOCORA locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?