Asistent manager-secretariat-administrativ

Salar brut
400 - 500 €

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Assistant Manager SC HURAD AB SRL Bucharest, Romania

Responsabilitati:

   Primeste persoanele din afara companiei si le indruma spre departamentele competente sau sala de intalniri

   Indeplineste activitati de protocol

   Primeste, inregistreaza si repartizeaza corespondenta primita

   Preia si directioneaza apelurile telefonice

   Indosariaza, arhiveaza contractele/facturile si alte documente ale companiei

   Asigura pastrarea registrului unic de intrari/iesiri ale documentelor

   Copiaza / redacteaza / tehnoredacteaza/scaneaza diferite documente care ii sunt inmanate

   Stabileste necesarul de consumabile pentru personalul companiei si se ocupa de aprovizionare (papetarie, protocol, alte materiale consumabile)

   Realizeaza rezervari de bilete de avion, camere de hotel

   Pastreaza legatura permanenta cu departamentul juridic

   Pastreaza legatura permanenta cu departamentul de contabilitate

   Orice alte atributiuni specifice postului, discutate si agreate impreuna cu conducerea

 Cerinte:

   Absolvent studii medii sau superioare

   Abilitati foarte bune de organizare, comunicare, prezentare şi relaţionare cu oamenii

   Capacitate de observaţie şi analiză comportamentală

   Capacitatea de a urmari si solutiona mai multe sarcini in paralel

   Capacitatea de gestionare eficienta a timpului si a prioritatilor

   Abilităţi de lucru în echipă

   Disponibilitate si flexibilitate la program prelungit

   MS Office (Word, Excel) – nivel avansat

   Limba engleza - obligatorie

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Hurad AB SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Hurad AB SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Hurad AB SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?