Assistant Manager SC HURAD AB SRL Bucharest, Romania
Responsabilitati:
Primeste persoanele din afara companiei si le indruma spre departamentele competente sau sala de intalniri
Indeplineste activitati de protocol
Primeste, inregistreaza si repartizeaza corespondenta primita
Preia si directioneaza apelurile telefonice
Indosariaza, arhiveaza contractele/facturile si alte documente ale companiei
Asigura pastrarea registrului unic de intrari/iesiri ale documentelor
Copiaza / redacteaza / tehnoredacteaza/scaneaza diferite documente care ii sunt inmanate
Stabileste necesarul de consumabile pentru personalul companiei si se ocupa de aprovizionare (papetarie, protocol, alte materiale consumabile)
Realizeaza rezervari de bilete de avion, camere de hotel
Pastreaza legatura permanenta cu departamentul juridic
Pastreaza legatura permanenta cu departamentul de contabilitate
Orice alte atributiuni specifice postului, discutate si agreate impreuna cu conducerea
Cerinte:
Absolvent studii medii sau superioare
Abilitati foarte bune de organizare, comunicare, prezentare şi relaţionare cu oamenii
Capacitate de observaţie şi analiză comportamentală
Capacitatea de a urmari si solutiona mai multe sarcini in paralel
Capacitatea de gestionare eficienta a timpului si a prioritatilor
Abilităţi de lucru în echipă
Disponibilitate si flexibilitate la program prelungit
MS Office (Word, Excel) – nivel avansat
Limba engleza - obligatorie