Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Candidatul ideal
- absolventă studii superioare;
- experienţa în activitatea de secretariat;
- cunoştinţe temeinice operare PC (MS Office avansat – Word, Excel, Power Point, Outlook);
- excelente abilităţi organizatorice, orientare către rezultat, receptivitate şi iniţiativă;
- capacitate de coordonare, analiza şi sinteză;
- persoană foarte bine organizată, dinamică, serioasă, conştiincioasă, punctuala, responsabilă, atentă la detalii, proactiva, bune abilităţi de comunicare;
- cunoştinţe de contabilitate primară;
- permis auto - avantaj;
- limba engleza nivel mediu - obligatoriu.
Descrierea jobului
- prima luna de proba part-time online
- desfăşurarea activităţilor de secretariat şi recepţie;
- primirea şi gestionarea documentelor zilnice, precum şi corespondenţei;
- organizarea agendei săptămânale de întâlniri, cursuri, prezentări, workshop-uri, etc.;
- întocmirea de rapoarte specifice, analize, prezentări;
- facturare, urmărire încasări/plati;
- asigurarea protocolului pentru întâlnirile din interiorul organizaţiei;
- îndeplineşte alte sarcini conexe care îi sunt atribuite;
- pregătire protocol evenimente - cursuri, workshopuri, conferințe.
Beneficii:
- mediu de lucru plăcut;
- localizare în zona centrală a oraşului - Stefan cel Mare;
- cafeaua este din partea noastră;
- interacţiunea cu mediul academic.
Descrierea companiei
Asociatia Romana de Psihoterapie Integrativa (ARPI) este reprezentant . in Romania pentru obtinerea Certificatului de Psihoterapeut Integrativ.