Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
TIPUL POSTULUI:
Full-time/Part-time
ATRIBUŢII PRINCIPALE :
• Primește, ţine evidența şi repartizează corespondenţa în cadrul firmei;
• Efectuează unele lucrări de specialitate: organizează şi actualizează unele situaţii, redactează unele materiale de corespondenţă, păstrează şi operarează în diverse registre de evidenţă;
• Asigură legăturile telefonice în interiorul şi exteriorul organizaţiei, ţine evidenţa apelurilor telefonice şi solicitărilor directe;
• Întâmpină persoanele din afara firmei, le îndrumă spre persoanele competente şi asigurăprotocolul;
• Supraveghează zona aferentă recepției;
• Păstrează evidenţa numelor, adreselor şi numerelor telefonice ale persoanelor şi instituţiilor cu care angajaţii au relaţii de serviciu;
• Participă la şedinţele generale ale firmei şi departamentului şi asigură protocolului;
• La cerere execută orice altă sarcină care are legătură directă cu obiectivul postului ocupat.
• Păstrează confidenţialitatea informaţiilor şi a documentelor legate de firmă;
• Obtine informatii telefonice la cerere;
• Oferiră sprijinul în diferite sarcini administrative.
CERINTE:
• Excelente abilități de relaționare, asigură o bună comunicare cu toate departamentele și transmite informațiile corect și în timp util;
• Comportament profesional, dinamism și responsabilitate, punctualitate;
• Cunostințe foarte bune de operare PC (Microsoft Office: Word, Excel);
• Cunostințe de limba engleză – avansat, orice altă limbă constituie avantaj;
• Experiență într-un post similar;
• Abilități de prioritizare a activităților și de gestionare a timpului;
• Atenție la detalii.