Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Candidatul ideal este o persoana motivata, bine organizata si care pune clientul pe primul loc.
Responsabilitati:
- asigură legătura dintre persoana cu funcţie de conducere şi persoane din cadrul organizaţiei sau din afara acesteia
- se ocupă de apelurile telefonice sau de diferite rapoarte şi cereri sosite pe numele persoanei cu funcţie de conducere
- se ocupă de corespondenţa (email, fax, poştă ) persoanei cu funcţie de conducere şi redactează răspunsuri la aceasta (în măsura în care este abilitată să facă acest lucru);
- se ocupă de agenda de călătorie (bilete de avion, cazare la hotel, etc.);
- întâmpină (şi conduce) persoanele pe care managerul urmează să le întâlnească;
- primeşte înregistrează, scanează documente contabile şi le distribuie conform procedurilor interne;
- pastreaza confidentialitatea tuturor datelor la care are acces.
Cerinte:
- Studii superioare si experienta relevanta in domeniu (3 ani);
- seriozitate şi responsabilitate, abilităţi şi experienţă organizatorică;
- Aptitudini excelente de comunicare scrisa si verbala.
- cunoasterea Microsoft Office (word, excel si powepoint)