Asistent Manager

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Postul este disponibil pentru Tg. Mures

 

Descrierea si responsabilitatile postului:

 

  • Supervizeaza si organizeaza activitatea salilor de conferinte
  • Intampina vizitatorii si asigura partea de protocol din cadrul intalnirilor
  • Gestionarea corespondentei interne si externe, a apelurilor telefonice si a emailurilor
  • Centralizeaza si pregateste documentele ce trebuie semnate de catre conducerea companiei
  • Contacteaza diversi colaboratori si furnizori de servicii
  • Pregateste documente si delegatii pentru management
  • Program full-time, de luni-vineri

  Cerinte:

  • Abilitati excelente de comunicare verbala si scrisa
  • Abilitatea de a lucra cu sarcini multiple si de a prioritiza
  • Persoana prietenoasa si cu atitudine pozitiva
  • Cunoasterea limbii engleze la nivel avansat
  • Cunoasterea pachetului MS Office

Beneficii:

  • Contract de munca pe perioada nedeterminata
  • Oportunitati de formare si dezvoltare profesionala
  • Mediu de lucru modern
  • Venituri financiare motivante
  • Tichete de masa
  • Program recompense recomandari
  • Cafea “din partea casei”

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la SC Materom SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la SC Materom SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are SC Materom SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?