CERINTE:
- Studii superioare absolvite (licenta);
- Experienta profesionala de 3-5 ani pe o pozitie similara;
- Cunoasterea limbii engleze scris si vorbit; in plus cunoasterea uneia din limbile rusa, italiana, germana scris si vorbit constituie avantaj .
- Cunoștințe solide în utilizarea programelor din pachetul Microsoft Office;
- Rigurozitate în respectarea cu acurateţe a termenelor limită şi a sarcinilor; ordine si meticulozitate in activitatea desfasurata.
RESPONSABILITATI:
- Efectuează înregistrarea cronologică și sistematică a tuturor documentelor intrate si iesite din firma, precum si urmarirea traseului lor;
- Intampina delegatii, persoanele din exteriorul companiei, intermediaza contactul cu reprezentantii sau persoanele cautate din cadrul companiei;
- este o prezenta agreabila si amabila fata de toti cei cu care intra in contact;
- intocmeste si transmite corespondenta scrisa pentru conducerea Societatii;
- administreaza centrala telefonica si legaturile telefonice intre interior si exterior, precum si transmisiile fax, email.
- administreaza portofoliul de colaboratori – furnizori de servicii de logistica necesari pentru buna desfasurare a activitatii firmei;
- administreaza aprovizionarile si stocurile de produse de papetarie si intretinere a firmei, precum si coordoneaza activitatea departamentului de intretinere;
- coordoneaza corespondenta interna
- intretine biblioteca scrisa a firmei, o pastreaza si administreaza in buna ordine
- Intocmește diverse situații, rapoarte, analize cerute de conducere;
ALTE INFORMATII RELEVANTE:
- program normal de lucru: 8 ore/zi, 5 zile/saptamana, 2 schimburi;
- se ofera transport (sau masina de serviciu dupa caz), telefon, bonuri de masa;