Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Responsabilitati:
- Coordonează / centralizeaza documentele contabile primite în firmă: facturi de
intrări marfa/materiale/servicii, bonuri fiscale, deconturi;
- Activitati caracteristice muncii de secretariat (preluarea, pregatirea si expedierea
de corespondenta, aprovizionare produse birotica, etc.);
- Actualizarea situatiilor verificarilor tehnice ale vehiculelor si centralizarea lor intr-o
baza de date accesibila si utilizabila la orice ora;
- Actualizarea situatiilor soferilor (expirare vizita medicala, aviz psihologic, diverse
carduri, atestate profesionale, alte documente profesionale);
- Actualizarea dosarelor de personal cu documentele aditionale conform legii in
vigoare;
- Organizarea dosarelor de firma;
- Alte sarcini administrative similare / de contabilitate primara solicitate de catre
superiori;
- Printarea pontajelor si a actelor necesare calcularii salariilor;
- Adeverinte salariati;
- Activitati minime de contabilitate primara.
Profil:
- Experienta similara – 2 ani
- Cunostinte operare PC (Word,Excel);
- Limba engleza scris/vorbit;
- Atentie distributiva;
- Atentie la detalii;
- Proactivitate;
- Spirit de echipa, atitudine pozitiva.