Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Responsabilitati:

  • Asigura comunicarea interna si externa (telefon, e-mail) si un flux corect si eficient de informatii, intern si extern;
  • Asigura consultanta clientilor identificand nevoile lor si promovand solutiile financiare potrivite;
  • Stabileste o agenda saptamanala de vizite la clienti in vederea indeplinirii obiectivelor individuale cantitative si calitative;
  • Organizeaza vizitele clientilor si partenerilor de afaceri;
  • Controleaza si pastreaza evidenta inregistrarilor si documentelor interne si externe;
  • Gestioneaza si arhiveaza documentele emise de societate;
  • Raspunde prompt la solicitarile colegilor, clientilor;

 

Descrierea candidatului ideal si a abilitatilor necesare:

  • Capacitatea de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncă si de a respecta termene limita;
  • Abilități foarte bune de comunicare și relaționare, atenție la detalii;
  • Disponibilitatea de a învața lucruri noi, o persoană responsabilă, ordonată, serioasă;
  • Abilitati de operare PC (Microsoft Office);
  • Disponibilitate pentru deplasari;
  • Studii Superioare- finalizate sau in desfasurare;
  • Permis de conducere categoria B. (Obligatoriu);
  • Cunostinte despre legislatia de mediu din Romania reprezinta un avantaj;
  • Consideram ca acest job este potrivit pentru persoanele de sex masculin. 

In cazul in care ai aceste aptitudini, esti binevenit in Echipa noastra!

MY ENVIRO SOLUTIONS ofera consultanta de mediu si suport tehnic in vederea gestionarii corespunzatoare a deseurilor, una dintre cele mai importante si actuale aspecte legate de sanatatea populației.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la My Enviro Solutions SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la My Enviro Solutions SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are My Enviro Solutions SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?