Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Responsabilitati:
− Identificare, urmarire si propuneri rezolvare diverse situatii curente, urmarire status lucrare
− Mentinerea si dezvoltarea portofoliului de furnizori interni si externi
− Pregatirea, lansarea si urmarirea comenzilor de achizitie pentru materialele solicitate
− Gestionarea documentelor: scanare, îndosariere, repartizare, arhivare;
− Redactarea corespondenței de afaceri necesară desfășurării activității zilnice
− Transmiterea documentelor prin e-mail
− Intocmirea tabelelor si rapoartelor in Excel cerute de catre superiori
− Îndeplinirea tuturor sarcinilor de serviciu solicitate de seful ierarhic sau administrator in concordanta cu activitatea curenta desfasurata
Cerinte:
− Proactivitate, implicare, entuziasm și atitudine pozitivă, orientare către soluții;
− Abilități organizatorice, bun management al timpului, eficiență;
− Seriozitate, responsabilitate și corectitudine;
− Abilități excelente de comunicare și relaționare;
− Cunoștințe avansate de operare MS Office (în special Excel), navigare internet;
− Capacitate de a respecta termene limită;
− Cunoștințe de limba engleză scris/vorbit (nivel mediu);
− Studii superioare finalizate;
Oferta:
Atmosferă de lucru placută
Sansa de a lucra intr-un mediu profesionist, intr-o echipa tanara, motivata, dinamica si in continua dezvoltare
Posibilitati de dezvoltare profesionala si personala
Pachet salarial corelat cu rezultatele obtinute