Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Sarcini:
- Operare contabilitate primara (emite facturi, inregistreaza facturi, deconturi, pregatire dosar lunar etc);
- Urmareste incasarile facturilor in termenele prevazute;
- Elaboreaza și redacteaza documente și situații cerute de management;
- Inregistreaza/comunica/arhiveaza toate documentele cu care intra in contact, pastrand o buna evidenta a acestora;
- Actualizeaza baza de date in cadrul aplicatiei tip CRM;
- Asigura suport tuturor departamentelor;
- Organizeaza transporturi interne si externe;
- Gestioneaza primirea si livrarea corespondentei;
- Gestioneaza stocurile din showroom/depozit;
- Interactioneaza si mentine relatia cu clientii, furnizorii, colaboratorii si angajatii societatii;
Cum ar trebui sa fie aceasta persoana ca sa fie si ea si noi multumiti de colaborare?
- Sa fie pozitiva. Ne intelegem bine in firma si nu dorim sa strice cineva atmosfera.
- Sa fie dispusa sa invete. Daca nu invata, nu creste.
- Sa se imbrace frumos – da, imaginea ei/noastra transmite imaginea firmei.
- Sa fie organizata.
- Sa fie atenta la detalii.
- Sa fie descurcareata si perseverenta. Cand ii dam o situatie de rezolvat sa nu se opreasca pana nu gaseste solutia.
- Sa stie sa vorbeasca frumos la telefon si sa scrie frumos (educat).
- Sa aiba experienta in utilizarea Microsoft Office: Word, Excel, Outlook.
- Sa cunoasca limba engleza.
- Sa detina cunostinte de contabilitate primara.
- Sa stie sa conduca. Din cand in cand o sa fie nevoie sa rezolve diferite lucruri si va trebui sa foloseasca masina firmei pentru asta. Acest lucru poate fi optional.
- Poate sa fie proaspat absolventa. Nu conteaza varsta, conteaza atitudinea!
Ce oferim in schimb?
Salariu fix
Tichete de masa
Prime Sarbatori
Zile libere Sarbatori
Program fix (L-V, 9:30-18:00)
Laptop
Telefon
Birou
Atmosfera de lucru placuta
Seriozitate
Carti de vizita
Posibilitatea promovarii in cadrul companiei