Descrierea postului:
- Redactare Contracte, Anexa contract ( produse listate, date de listare, preturi, oferte speciale )
- Prezentari produse propuse pentru listare (power point, excel, word)
- Intretinere relatii cu partenerii comerciali (comenzi saptamanale, comenzi speciale, rezolvare alte probleme)
- Rezolvare procese-verbale de la receptie marfa ( marfa lipsa sau deteriorate, marfa expediata in plus )
- Preluare comenzi pentru deschidere magazine noi
- Participa la unele din intalnirile Directorului General cu Partenerii
- Rapoarte vanzari
- Pregatire si prelucrare date pentru comenzi de aprovizionare
- Liste de preturi, oferte si promotii
- Scadentar saptamanal
- Mostre, cataloage
- Contracte client : redactare si evidenta
- Intretinere relatii prin telefon cu clientii ( comenzi, plati, etc )
- Colete ( cataloage, mostre, produse ) – pregatire ptr expediere prin Curier
- Participa la unele din intalnirile Directorului General cu Furnizorii
Intretinere magazin online:
- Introducere produse noi
- Modificare preturi
- Oferte speciale
- Fise tehnice produse
- Confirmare comenzi de pe magazin-ul online
Facturare si Gestiune:
- Facturare
- Intrari marfa in gestiune
- Iesiri marfa din gestiune
Cerinte:
Experienta 1 an intr-un post similar – reprezinta un plus
Cunostinte bune de limba engleza
Cunostinte foarte bune de operare pe computer ( Word, Excel, Power Point, Microsoft Outlook, internet )
Foarte buna comunicare scrisa / verbala
Tinuta, persoana prezentabila
Persoana organizata, perseverenta, serioasa, dinamica
Adaptabilitate la schimbare
Capacitate de a lucra in conditii de stres si cu deadline atunci cand este necesar
Atitudine pozitiva si deschisa catre clienti si colegi
Permis categoria B