Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Esti candidatul ideal daca esti o persoana dinamica, atenta la detalii, foarte organizata si cu initiativa.
Responsabilități:
- Menține și dezvoltă relații comerciale cu clienții existenți
- Asigură calitatea serviciilor pre și post-vânzare
- Negociază prețurile/cantitățile/produsele cu clienții
- Înregistrează comenzile primite de la clienți în sistemul integrat al firmei, conform normelor interne
- Transmite graficul de livrări către clienți, organizează transportul pentru fiecare comandă, după verificarea plăților efectuate de către client
- Ține evidența stocurilor
- Elaborează rapoarte săptămânale și lunare.
Cerințe:
- Studii superioare
- Limba engleză - nivel avansat
- Cunoștințe operare PC (MS Office)
- Excelente abilități de negociere și relaționare
- Disponibilitate de a călători în interes de serviciu.
Oferta noastră:
- Salariu atractiv;
- Primă de Crăciun;
- Tichete de masă;
- Asigurare privată de sănătate;
- Oportunități de dezvoltare profesională