Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Responsabilitati:
- Gestionarea, monitorizarea si implementarea procedurilor interne aferente documentelor care alcatuiesc planul de actiune pentru fiecare saptamana in cadrul departamentului Marketing;
- Elaborarea si redactarea diverselor documente interne;
- Asigurarea suportului administrativ pentru departamentul Marketing;
- Actualizarea bazei de date pentru documentele departamentului;
- Asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail;
- Redactarea corespondentei necesare desfasurarii activitatii zilnice a departamentului;
- Redactarea Minutei aferente fiecarei sedinte organizate cu agentiile de publicitate;
- Convocarea sedintelor si a participantilor la sedintele de lucru care urmeaza sa se desfasoare.
Cerinte:
- Studii: minim studii medii;
- Lb. engleza – nivel mediu;
- Persoana analitica, bine organizata, atenta la detalii si orientata spre rezultate;
- Buna abilitati de comunicare.