Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Asistent proiect pentru digitalizarea proceselor de vânzare (f/m/n)

 

Căutăm cât mai curând posibil pentru sediul nostru din Bochum un coleg vorbitor de limba română (f/m/n) care să întregească echipa de facturare și totodată să contribuie la procesul de automatizare al comenzilor. De asemenea, având focus pe vânzările pe piața din România.

DESCRIEREA ACTIVITĂȚII TALE

  • Suport pentru aplicațiile ce țin de procesarea comenzilor
  • Dezvoltarea proceselor și aplicațiilor noastre în vânzări
  • Verificarea și procesarea comenzilor clienților noștri, ca și activitate de echipă
  • Asistență vânzări pentru clienții aflați pe teritoriul României

CE OFERI TU

  • Ai afinitate cu domeniul IT și îți place să organizezi și să îmbunătățești procese
  • Lucrul în echipă îți oferă bucurie
  • Vorbești nativ limba română
  • Ai cunoștiințe bune de limba germană

POȚI PROFITA DE

  • Atribuții variate într-o companie internațională
  • Un loc de muncă sigur și de viitor
  • 38,5-ore de lucru pe săptămână, 30 zile concediu pe an.
  • Posibilitatea de a-ți dezvolta aptitudinile
  • O instruire cuprinzătoare în toate departamentele firmei

Dacă ești interesat/ă de această expediență, ne poți trimite CV-ul tău în limba germană.

Ți-am trezit interesul?
Atunci aplică pentru acest job direct online!

 

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Friedrich PICARD GmbH &Co. KG pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Friedrich PICARD GmbH &Co. KG pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Friedrich PICARD GmbH &Co. KG locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?