Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
RETIM ECOLOGIC SERVICE SA - lider in colectarea selectiva a deseurilor angajeaza:
Asistent relatii clienti
- Asigura gestionarea reclamatiilor interne si externe (primire, analiza, raspuns, urmarire)
- Gestioneaza baza de date privind sesizarile si reclamatiile
- Asigura legatura cu clientul (extern sau intern) pe toata durata derularii procesului de analiza si rezolvare a reclamatiei
- Raspunde la toate reclamatiile si sesizarile in termen
- Transmite informatii corecte si in timp util
- Raporteaza indeplinirea sarcinilor
- Promoveaza o buna imagine a firmei
- Are o buna organizare a cererilor/ dosare / baze de date / fisiere
- Transmite statistici referitoare la tipul si frecventa neconformitatilor din reclamatii celor interesati la cerere (Directori si sefi departamente).
Cerinte:
- Studii medii (pozitia nu necesita studii superioare finalizate);
- Experienta anterioara in domeniu
- Atitudine proactiva
- Orientare catre client
- Atentie la detalii
- Cunoasterea unui ERP
Beneficii:
- salariu fix + tichete de masa;
- training de pregatire;
- oportunitatea de a lucra in cadrul unei companii reputabile, avand activitate regionala.