Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Asistent Resurse Umane
Ești în căutarea unui job potrivit pentru tine, intr-o companie de prestigiu din domeniul real estate? Ai experiență în domeniul de reurse umane, ești organizat si orientat spre rezultate?
Vino să lucrăm împreuna într-o echipă puternică, orientata spre succes și dornică de afirmare!
Responsabilitatile principale:
-
Intocmirea si administrarea dosarelor de personal;
-
Pregatirea, centralizarea si verificarea documentelor necesare angajarii (fisa postului, CIM, acte aditionale, asigurari medicale, etc);
-
Gestiunea activitatilor privind medicina muncii (programari vizita medicala, follow up fise de aptitudini, mentinerea legaturii cu centrele medicale, etc);
-
Administrare resurse umane (operare REVISAL, intocmire CIM, Decizii incetare, Adeverinte vechime, Acte aditionale pentru modificari CIM, intocmire si eliberare diverse adeverinte, intocmire documente suspendare CIM, etc);
-
Actualizarea bazei de date cu angajatii societatii; arhivarea documentelor de personal;
-
Actualizarea diverselor documente interne (fise de post, RI, regulamente, proceduri, etc) conform legislatiei in vigoare;
-
Evidenta concediilor de odihna, concediilor fara plata, etc (cereri de concediu, inregistrare, arhivare, etc);
-
Oferire suport permanent salariatilor si echipei manageriale;
-
Asigurare suport in diferite alte activitati specifice de resurse umane;
Candidatul ideal:
-
Cunostinte operare PC (Windows, Pachet Office, Internet, email);
-
Abilitati excelente de organizare, planificare si gestionare a timpului de lucru;
-
Studii superioare finalizate;
-
Experienta pe un post similar de minim 1-3 ani;
-
Cunoasterea limbii engleza la nivel mediu;
-
Cunoasterea programului REVISAL;
-
Persoana seriosa, empatica si responsabila;
-
Persoana atenta la detalii si organizata;
-
Persoana autonoma, cu spirit de initiativa;
-
Excelente abilitati de comunicare atat scris cat si verbal.
-
Seriozitate, loialitate, eficiență;
-
Atitudine proactiva, orientata spre solutii;
Beneficii:
-
Pachet salarial motivant, acordat in functie de experienta, calificarile si abilitatile candidatului;
-
Pachet care include beneficii financiare si non-financiare;
-
Mediu de lucru placut, modern (locatia fiind în zona Dorobanti), cu oameni dedicati, care isi doresc sa se dezvolte continuu;
-
Integrarea într-un mediu profesionist, alaturi de o echipa deschisa, dinamica si de succes;
-
Potential mare pentru dezvoltarea unei cariere profesionale într-o companie de prestigiu;
Cine suntem:
Nordis Group transformă viziunea în realitate.
Nordis este un grup de firme cu capital exclusiv românesc, având 12 ani de experiență pe piața de real estate. Format din 6 entități, își desfășoară activitatea în următoarele domenii: industrie hotelieră, dezvoltare imobiliară, construcții, consultanță imobiliară, arhitectură și administrare imobile.
Valorile care definesc Nordis sunt inspirate din valorile conducerii și ale oamenilor care formează echipa, din experiența profesională în domeniul imobiliar și principiile care i-au dat identitate companiei până astăzi.
Nordis Mamaia este cel mai mare hotel de 5***** de pe litoralul Mării Negre din România. Localizat în Mamaia Nord, proiectul se întinde pe o suprafață demp, are în componență 729 camere de hotel, magazine, cinematograf, săli de conferință și cel mai mare SPA dintr-un hotel de pe litoralul românesc.