Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Responsabilitati:
- Rezolva probleme de diferente livrari sau retururi.
- Urmareste comenzile in SAP inclusiv Deblocare comenzi clienti.
- Verifica platile si liniile de credit ale clientilor daca este cazul si se incadreaza in limitele setate.
- Verifica dupa fiecare incarcare a comenzilor tranzactiile de verificare in SAP.
- Intocmeste si gestioneaza contractele de vanzare clienti finali,
- Intocmeste comenzi, credit note, proforme, facturi, facturi de bonus
- Urmareste respectarea conditii inclusiv in derularea contractelor cu tertii
- Urmareste incasarile facturilor emise
- Incarca si efectueaza modificari in SAP la /Conditii/date Clienti
- Efectueaza tranzactiile de verificare in SAP
- Inregistrare bonus in Sap
- Verifica ofertele intocmite de reprezentantii de vanzari (preturi, etc.)
- Facturare, informare periodic client asupra soldului (sume platite in plus sau neachitate rest de plata).
- Gestioneaza documentatia pentru licitatii.
Cerinte:
- Domiciliul: Bucuresti
- Studii : Economice medii/superioare
- Experienta in domeniul:logistica – suport vanzari de minim 3 ani
- Experienta pe un post similar: 1an
- Cunostinte de limba engleza nivel mediu (lb. germana reprezinta un avantaj).
- Cunostinte solide PC (Office: Word, Excel, Powerpoint, Outlook).
- Cunostinte solide SAP - obligatoriu
- Cunostinte reglementari legale privind fluxul de documente achizitie-livrare marfuri.
- Bune abilitati de comunicare, capacitate de analiza si sinteza
- Initiativa, orientare catre lucrul cu cifre
- Focus pe obiective si rezultate, spirit analitic, obiectivitate