Asistent Suport Vanzari -operare SAP

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Responsabilitati:

  • Rezolva probleme de diferente livrari sau retururi.
  • Urmareste comenzile in SAP inclusiv Deblocare comenzi clienti.
  • Verifica platile si liniile de credit ale clientilor daca este cazul si se incadreaza in limitele setate.
  • Verifica dupa fiecare incarcare a comenzilor tranzactiile de verificare in SAP.
  • Intocmeste si gestioneaza contractele de vanzare clienti finali,
  • Intocmeste comenzi, credit note, proforme, facturi, facturi de bonus
  • Urmareste respectarea conditii inclusiv in derularea contractelor cu tertii
  • Urmareste incasarile facturilor emise
  • Incarca si efectueaza modificari in SAP la /Conditii/date Clienti
  • Efectueaza tranzactiile de verificare in SAP
  • Inregistrare bonus in Sap
  • Verifica ofertele intocmite de reprezentantii de vanzari (preturi, etc.)
  • Facturare, informare periodic client asupra soldului (sume platite in plus sau neachitate rest de plata).
  • Gestioneaza documentatia pentru licitatii.

Cerinte:

  • Domiciliul: Bucuresti
  • Studii : Economice medii/superioare
  • Experienta in domeniul:logistica – suport vanzari de minim 3 ani
  • Experienta pe un post similar: 1an
  • Cunostinte de limba engleza nivel mediu (lb. germana reprezinta un avantaj).
  • Cunostinte solide PC (Office: Word, Excel, Powerpoint, Outlook).
  • Cunostinte solide SAP - obligatoriu
  • Cunostinte reglementari legale privind fluxul de documente achizitie-livrare marfuri.
  • Bune abilitati de comunicare, capacitate de analiza si sinteza
  • Initiativa, orientare catre lucrul cu cifre
  • Focus pe obiective si rezultate, spirit analitic, obiectivitate

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Kärcher Romania srl pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Kärcher Romania srl pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Kärcher Romania srl locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?