Responsabilitati:
-gestionarea activitatii specifice biroului de Call Center din cadrul departamentului Telesales, conform standardelor de reprezentare, conduita si comunicare specifice in domeniu, inclusiv in ceea ce priveste activitatea de call center si customer service;
- gestionarea in mod adecvat a bazelor de date de clienti pe apelurile outbound;
-intocmirea rapoartelor zilnice de activitate, mentinerea unei evidente scrise corecte, complete si actualizate a apelurilor, conform procedurilor interne de lucru;
- asigurarea activitatii de suport operational pentru activitatille de customer service specifice activitatilor de consultanta post sales;
- rol de interfata a companiei in relatia de customer service pentru diverse portofolii de clienti, conform cerintelor specifice Key Account Managers din structurile de vanzari alocate;
- acordarea de suport operational in toate activitatile specifice de tip direct marketing / direct sales si cercetare de piata.
Cerinte specifice ale postului :
- abilitati specifice consolidate de Ofiter Telesales / Telemarketing / Help Desk sau de Operator Call Center – experienta de minim 2 ani;
- respectarea standardelor de conduita, comunicare si reprezentare specifice unui nivel ridicat de profesionalism;
- abilitati avansate de comunicare / comunicare la telefon, prezentare, precum si de management al informatiei si al documentelor, inclusiv al arhivei de documente;
- utilizator avansat PC (diverse aplicatii si programe specifice utilizate de companie, inclusiv pachetul de programe din suita MS Office) precum si Internet;
- abilitati de planificare, organizare si management adecvat al timpului si stress-ului, efectuarea cu atentie si rigurozitate a unor sarcini cu caracter repetitiv, respectarea unor proceduri interne specifice de lucru pentru sustinerea campaniilor regionale sau nationale de vanzari;
- Experienta relevanta cumulata (tip hands-on) de minimum 2 ani in urmatoarele activitati specifice: de suport tip Help Desk / Telesales / Telemarketing/ Call Center / Info Desk/ direct sales / direct marketing;
- Abilitati de asistenta logistico – administrativa, precum si in activitati tip front office;
- Limbi straine – Engleza - nivel avansat ( citit, scris, vorbit);
- Cunostinte operare PC MS-Office (Word, Excel, Access, Power Point) precum si Microsoft Outlook – nivel avansat.
Caracteristici personale ale titularului de post:
- Persoana cu abilitati avansate de comunicare si comunicare la telefon in mod special, dar si de ascultare activa, de identificare rapida a nevoilor clientului, de analiza si sinteza;
- Persoana cu experienta specifica activitatii de Info Desk / Call Center, preferabil in mediu deschis ( tip open space), de asemenea in activitati de birou care presupun interfata permanenta cu clientii externi / interni;
- Persoana cu deprinderi avansate de relationare, proactiva si capabila sa faca fata simultan unor sarcini multiple, cu un grad ridicat de varietate si complexitate, precum si la lucrul in conditii de stress sau deadline-uri stricte;
- Persoana cu foarte bune abilitati de organizare si auto-organizare, capabila sa faca fata unor sarcini sau/si situatii specifice lucrului cu publicul;
- Persoana care manifesta in mod natural si permanent calm si echilibru, amabilitate, distributivitate, atentie, precum si rezistenta la stress sau sarcini de rutina sau cu caracter repetitiv.
Oferim :
- Pachet salarial motivant - componenta fixa si grila lunara de bonus ;
- Posibilitati de promovare si dezvoltare profesionala ;
- Mediu de lucru dinamic, profesionist, intr-o companie aflata in plina ascensiune si dezvoltare, alaturi de suportul necesar pentru o buna integrare.