ProfiCircle primul marketplace pentru rafturi de depozitare și echipamente de retail, caută angajați motivați care să facă parte din echipa de vanzari din România.
Obiectivele specifice ale activitatii de munca:
- Prospecteaza piata pentru identificarea potentialilor clienti.
- asigura promovarea si vanzarea directa a produselor si serviciilor ce fac obiectul ofertei comerciale;
- Ofera suport post vanzare (project management) si intermediaza comunicarea intre clienti si furnizori
Responsabilitati, sarcini, activitati si actiuni specifice postului de munca
- Agentul de vanzari participa la negocieri cu clientii si raspunde pentru corecta executare a contractelor si acordurilor incheiate cu clientii din portofoliu;
- Raspunde de intocmirea documentelor (oferte, contracte, facturi, acte predare-primire in conformitate cu acordurile incheiate cu clientii);
- Urmareste atragerea permanenta de noi clienti prin prospectarea telefonica a companiilor;
- Asista la realizarea planului de vanzari lunar si anual stabilit;
- Stabileste si dezvolta o relatie profesionala cu clientii si partenerii companiei;
- Intocmeste periodic, la cerere, materiale de sinteza (rapoarte, statistici) si de prezentare.
- Acorda asistenta tehnica si comercială clienților si potentialilor clienti;
- Participarea activa la sedinte interne si colective, impreuna cu clientii si partenerii.
Competentele postului de munca:
Cunostinte in legatura cu domeniul muncii:
- Absolvent / a studii medii / superioare (avantaj pentru absolventii de marketing sau management);
- Cunoasterea limba engleza sau germana la nivel avansat
- Cunostinte privind modul de executie al sarcinilor:
- Isi stabileste prioritatile in raport cu cerintele potentialilor clienti si Directorului de vanzari;
- Disponibil pentru deplasari intern / extern.
Experienta:
- Experienta minima necesara: minim 2 ani de experienta in munca pe o pozitie similara
Cunostinte legate de folosirea accesoriilor muncii:
- Posesor permis de conducere – categoria B.
- Cunostinte de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Internet) la nivel avansat;
- Cunostiintele de utilizare a unui sistem CRM reprezinta un avantaj
Contextul muncii
Relatiile interpersonale: de cooperare cu colegii in cadrul societatii si mentinerea legaturii cu clientii si partenerii.
Comunicarea: mentinerea permanenta a contactului cu directorul, colegii, clientii si partenerii.
Cunostinte :
- legate de domeniul de activitate – marketing, vanzari, Project Management
- engleza nivel avansat
- de utilizare a calculatorului / programelor specifice activitatii
Deprinderi:
- de invatare si ascultare activa
- usurinta de exprimare orala si verbala in conditii de stres
- de rezolvare a unor probleme complexe
- matematice
- deschidere fata de ideile celorlalti
Aptitudini:
- inalte capacitati de negociere
- de intelegere verbala
- de exprimare orala
- originalitate
- comportament analitic, cu puternice capacitati de sinteza
- comportament de libera initiativa exprimat prin abordarea si solutionarea originala a unor probleme existente
Interese:
- dornic de a acumula cunostinte noi, de a se dezvolta si perfectiona pe plan profesional
- caracter intreprinzator
- perseverenta in urmarirea si atingerea unui scop
- dedicare in respectarea sarcinilor de serviciu
- dornic de a se afirma si de a promova
- salariul va creste progresiv in functie de vechime, specializarile obtinute si performantele realizate;