Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Buna!
Daca ai deschis acest anunt probabil iti doresti o schimbare.
Esti o persoana comunicativa, ambitioasa si energica?
Iti doresti sa lucrezi intr-o companie in continua dezvoltare?
Daca raspunsul este DA, noi chiar vrem sa te cunoastem! Te invitam sa aloci putin timp cerintelor de mai jos pentru ca esti cu un pas mai aproape de schimbarea dorita!
Nordic Food cauta candidati in vederea ocuparii pozitiei de Asistent Vanzari.
Misiunea postului: asigura suportul pentru desfasurarea in bune conditii a procesului de vanzare, realizand legatura intre clienti si celelalte departamente din cadrul firmei implicate in procesul de vanzare.
Atributii si sarcini ale postului:
- Preia de la agentii de vanzari datele clientilor si le introduce in SAP.
- Introduce in sistemul informatic comenzile speciale de vanzari si discounturile on invoice.
- Comunica in departament toate modificarile de pret (inclusiv promotiile) si verifica prin sondaj aplicarea acestora, comunica discounturile, intocmirea facturilor de retur de marfa si a diferentele de pret.
- Comunica zilnic superiorului direct situatia comenzilor pe locatii precum si orice probleme aparute in legatura cu activitatea zilnica.
- Colecteaza de la agentii de vanzari informatiile referitoare la mijloacele fixe, obiectele de inventar si materialele promotionale oferite in regim de comodat clientilor, tine evidenta acestora si informeaza bilunar superiorul direct.
- Intocmeste si comunica in departament raportul zilnic de activitate, planificarea saptamanala de vanzari, analiza saptamanala a agentilor de vanzari.
- Tine evidenta instrumentelor de plata (BO, CEC) emise de clienti si le preda departamentului Financiar.
- Comunica superiorului direct toate solicitarile venite de la nivelurile ierarhice superioare si de la celelalte departamente.
Experienta:
- Orice experienta pe un post asemanator constituie un avantaj.
Profilul candidatului:
- Experienta in vanzari.
- Abilitati foarte bune de comunicare.
- Cunostinte de contabilitate primara.
- Cunostinte limba engleza (nivel mediu scris si vorbit).
- Cunostinte Microsoft Office - nivel mediu.
- Experienta in utilizarea SAP reprezinta avantaj.
- Capacitate organizatorica si de gestionare utila a timpului.
- Persoana serioasa, perseverenta, punctuala si responsabila.