Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Descrirea jobului:
- Raspunde de inregistrarile de contabilitate primara si de verificarea financiara a contractelor societatii,
- Factureaza marfa catre anumiti clienti,
- Asigura colaborarea cu anumiti clienti,
- Operare calculator,
- Inregistreze si trimite spre solutionare reclamatiile clientilor,
- Participa activ la rezolvarea sarcinilor echipei,
- Managementul documentelor companiei ca sortarea si expedierea corespondentei, arhivarea anumitor documente ale companiei, managementul contractelor incheiate de companie, sortare, arhivarea si evidenta lor, securizarea informatiilor cu caracter confidential,
- Inregistrarea si arhivarea activitatii de evidenta a personalului: ordinele de deplasare, delegatii,
- Activitati de preluare sarcini de la directorul de vanzari/directorul general pentru rezolvarea anumitor sarcini.
Desrierea persoanei:
- Persoana deschisa, implicata si atenta la detalii,
- Capacitate buna de gandire analitica si rapida,
- Cu simt al umorului si o atitudine generala amabila si neconflictuala,
- Operare calculator: Word, Excel, Outlook, Internet,
- Capacitate organizatorica si de gestionare a propriului timp,
- Serioasa, punctuala si responsabila,
- Studii superioare finalizate.
- Limba engleza constituie un avantaj.
- De preferat cu resedinta in Otopeni sau imprejurimi.