Asistent vanzari

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Inregistrarea comenzilor in sistem, actualizarea si evidenta comenzilor,editarea documentelor de livrare, retur, discount, intocmirea si actualizarea rapoartelor, introducerea in sistem a datelor prevazute la fiecare tip de operatiune sau document, arhivarea documentelor primite si emise,verificarea corectitudinii documentelor, inregistrarea si raportarea produselor nelivrate

Atributii:

  • contacteaza clientii care i se atribuie
  • intocmirea ofertelor de pret
  • emite facturile aferente comenzilor pe care le ia de la clienti pe care ii contacteaza si ale comenzilor primite de la agentii de vanzari
  • evidenta facturilor si a avizelor precum si arhivarea acestora- opereaza in calculator iesirile de marfa- intretine baza de date si emite diverse rapoarte de stoc, vanzari- tine evidenta documentelor cu regim special

Cerinte:

  • studii medii sau superioare -experienta intr-o pozitie similara-cunostinte operare PC: MS Office, baze de date, abilitati de organizare-cunostinte solide de operare calculator.
  • cunostiinte limba engleza nivel mediu
  • sa fie ordonata
  • rapida in gandire
  • carismatica
  • capacitate de invatare rapid
  • spirit de echipa

OFERTA:

  • Mediu de lucru excelent, conditii de lucru foarte bune
  • Posibilitati reale de crestere a salariului, in functie de eficienta si efortul depus
  • Pachet salarial atractiv cu acordare de bonusuri

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la HEXAGON OA SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la HEXAGON OA SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are HEXAGON OA SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?