Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Inregistrarea comenzilor in sistem, actualizarea si evidenta comenzilor,editarea documentelor de livrare, retur, discount, intocmirea si actualizarea rapoartelor, introducerea in sistem a datelor prevazute la fiecare tip de operatiune sau document, arhivarea documentelor primite si emise,verificarea corectitudinii documentelor, inregistrarea si raportarea produselor nelivrate
Atributii:
- contacteaza clientii care i se atribuie
- intocmirea ofertelor de pret
- emite facturile aferente comenzilor pe care le ia de la clienti pe care ii contacteaza si ale comenzilor primite de la agentii de vanzari
- evidenta facturilor si a avizelor precum si arhivarea acestora- opereaza in calculator iesirile de marfa- intretine baza de date si emite diverse rapoarte de stoc, vanzari- tine evidenta documentelor cu regim special
Cerinte:
- studii medii sau superioare -experienta intr-o pozitie similara-cunostinte operare PC: MS Office, baze de date, abilitati de organizare-cunostinte solide de operare calculator.
- cunostiinte limba engleza nivel mediu
- sa fie ordonata
- rapida in gandire
- carismatica
- capacitate de invatare rapid
- spirit de echipa
OFERTA:
- Mediu de lucru excelent, conditii de lucru foarte bune
- Posibilitati reale de crestere a salariului, in functie de eficienta si efortul depus
- Pachet salarial atractiv cu acordare de bonusuri