Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Dacă te consideri persoana potrivită pentru acest rol, așteptăm cu interes candidatura ta.

Ca Asistent(ă) Personal(ă) vei gestiona agenda și activitățile zilnice ale Directorului General și vei oferi soluții și răspunsuri la solicitările sale.

 

Candidatul ideal:

- experiența de cel puțin 6 luni - 1 an pe un post similar reprezintă un avantaj

- absolvent/ă studii medii/ superioare

- cunoștințe MS Office (Word, Excel)

- persoană pasionată de tehnologie și deschisă către utilizarea diferitelor aplicații

- cunoștințe de limba engleză, nivel conversațional

- capacitate de învățare rapidă

- capacitate de planificare, organizare și coordonare, precum și excelente abilități de comunicare

- seriozitate, adaptabilitate, atitudine calmă și diplomată în situații stresante

- persoană flexibilă, orientată către soluționarea rapidă a problemelor, capabilă să prioritizeze

- disponibilitate de lucru atât în birou, cât și pe teren (permisul de conducere reprezintă avantaj)

 

Atribuții:

- asistarea zilnică a Directorului General în activitățile profesionale și personale

- asigură legatura între Director General și depatamentele companiei

- organizarea întâlnirilor și a deplasărilor pentru Directorul General și colegi

- identificarea de furnizori pentru diverse produse și servicii, în funcție de cerințele Directorului General

- implicare în activitățile Departamentului Administrativ

 

Beneficii:

- vei face parte dintr-o echipă dinamică și prietenoasă, într-un mediu plăcut și relaxat

- pachet salarial corelat cu cerințele postului și experiența profesională

- companie cu sediul în zonă centrală, în apropiere de stațiile de metrou Tineretului și Timpuri Noi

- program de lucru flexibil și short Friday (4 h)

- posibilitatea de a lucra de acasă ocazional, în condiții agreate cu managerul direct

- decontarea transportului (în București)

- sănătatea ta este importantă pentru noi și de accea îți oferim asigurare medicală

 

Mulțumim pentru interes tuturor candidaților, însă doar cei care îndeplinesc cerințele postului vor fi contactați.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Net-Connect Management Services SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Net-Connect Management Services SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Net-Connect Management Services SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?