Daca iti place sa selectezi si sa participi la crearea de produse, ai procese clare si iti place sa participi la optimizarea lor, lucrezi cu rapoarte si sa fii analitic/a, comunici foarte usor, inveti si sa te dezvolti profesional, atunci acest job este pentru tine!
Este apreciata:
- Experienta in achizitii interne si internationale (reprezinta un plus);
- Cunostinte de limba engleza la nivel conversational;
- Nivel mediu-avansat in MS Excel;
- Abilitati bune de comunicare;
- Aptitudini de negociere;
- Permis de conducere si disponibilitatea de a efectua deplasari.
Vei avea urmatoarele atributii:
- Vei gestiona relatia cu furnizorii prin participarea la intalniri periodice cu acestia;
- Vei identifica necesarul de aprovizionare pentru produsele si ambalajele din depozitul central;
- Vei efectua comenzi si vei urmari procesul de achizitie in toate etapele sale, inclusiv partea logistica;
- Vei analiza si verifica conditiile comerciale (pret achizitie, bonus, termen de plata, termen de livrare);
- Vei lucra zilnic in MS Excel pentru verificarea stocurilor, cu formule de baza Vlookup, SUMIF,COUNTIF, PIVOT;
- Vei colabora si oferi suport si altor departamente cu privire la stocurile disponibile;
- Vei participa la targuri de profil care se aplica tuturor produselor Art & Craft traditionale si contemporane;
- Vei supraveghea piata si concurenta in vederea mentinerii unei pozitii favorabile pe piata de produse, prin alegerea furnizorilor superiori celor deja existenti.
Ce oferim ?
- Oferta salariala: 600 - 650 E
- Tichete de masa;
- Prime de sarbatori;
- Bonusuri periodice;
- Training de specialitate;
- Cadouri la evenimente speciale;
- Bonus pentru recomandarea viitorilor colegi;
- Teambuilding si iesiri periodice de echipa;
- Cafea, apa si dulciuri asigurate de companie;
- Reduceri la achizitia produselor comercializate de companie;
- Transport asigurat de la punctele de intalnire stabilite.
Unde se activitatea ?
Activitatea se va desfasura la sediul din Otopeni.
Program de lucru:
Luni - Vineri - 08:00-16:30