Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Compania noastra este specializata in domeniul distributiei de aparatura medicala. Serviciile pe care le oferim sunt in permanenta centrate pe nevoile clientilor nostri si pornesc de la identificarea acestora pana la servicii de consultanta, vanzare, training si suport tehnic.
Ne asteptam sa gasim la viitoarea noastra colega:
- Personalitate dinamica
- Foarte bune abilitati de comunicare si orientare catre client (experienta in relatia cu clientii reprezinta un avantaj)
- Capacitatea de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca
- Cunostinte contabilitate primara - conditie esentiala(curs contabilitate/studii economice constituie un avantaj)
- Experienta minima de 3 ani intr-un post similar
- Capacitate de analiza
- Atentie la detalii
- Cunostinte operare PC: Word, Excel, Outlook
- Limba engleza nivel mediu scris si vorbit
- Studii superioare
Descrierea jobului:
- Operatiuni de contabilitate primara
- Receptionarea apeluri telefonice si redirectionarea acestora inclusiv preluarea mesajelor;
- Preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate a documentelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati
- Actualizarea bazei de date clienti
- Intocmirea rapoartelor financiare lunare pentru conducerea societatii
- Realizarea activitatilor administrative si de protocol
- Redactarea si arhivarea documentelor
- Gestionarea corespondentei
- Operatiuni vamale de import
- Suport logistic(organizare transport marfa, congrese si manifestari)
- Traduceri documente
- Suport back-office( colaborare cu reprezentantii medicali zonali, suport clienti, etc.)