Assistant Manager

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Candidatul ideal

Abilitati de utilizare MS Office;
Experienta si rezultate dovedite pe o pozitie similara de minim 2 ani;
Abilitatea de a fi atent la detalii si deschidere spre evolutie si dezvoltare;
Capacitatea de a fi planificat si organizat, dar si bune abilitati de comunicare si relationare;
Capacitate de organizare a propriilor activitati, pentru asigurarea unui raspuns rapid si prompt la solicitari;
Limba engleza fluent.

Descrierea jobului

Clientul nostru este o companie specializata in baterii de baie si bucatarie si in furnizarea de accesorii si solutii complete pentru baie.

Procesarea comenzilor (disponibilitatea produselor, preturi);
Gestionarea coletelor pentru piesele de schimb care trebuie trimise catre clientul final;
Implicarea in mod direct in zona de contabilitate primara;
Verificarea facturilor si retrimiterea acestora catre client, in cazul in care nu se transmit automat din sistem (SAP);
Implicarea in partea de deconturi, dar si in gestiunea pieselor de schimb (nir-uri, bonuri de consum in Excel);
Administrarea circuitului informational atat in cadrul companiei, cat si in comunicarea cu clientii si furnizorii.

Descrierea companiei

Activam pe piata de consultanta in Resurse Umane din anul 1998. Cu o acoperire nationala pe patru arii de expertiza: recrutare si selectie, leasing de personal, assessment center si consultanta.

Am devenit lideri in Transilvania si ne-am impus pe piata din Romania dezvoltand o noua locatie la Bucuresti. Am reusit acest lucru prin profesionalismul serviciilor, specializarea multidisciplinara a echipei de consultanti, printr-o permanenta colaborare cu cei care apeleaza la serviciile noastre de consultanta. Nu ne oprim aici si ne dorim sa oferim o imbunatatire continua a serviciilor in concordanta cu feedback-urile primite de la clienti si candidati.

Dezvoltarea unui parteneriat pe termen lung cu clientii nostri - diverse industrii: IT&C, automotive, outsourcing, pharma, banking, FMCG, etc - prin oferirea celor mai bune servicii de consultanta este obiectivul nostru principal.

Prin orientarea catre client, munca in echipa, flexibilitate, excelenta, dedicare si responsabilitate dorim sa aducem plus-valoare in serviciile noastre.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la SALES CONSULTING pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la SALES CONSULTING pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are SALES CONSULTING locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?