Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Candidatul ideal
- Studii superioare de contabilitate sau financiare sau minimum 3 ani experiență ;
- Cunoștințe de legislație privind transporturile de mărfuri generale & ADR;
- Abilități de comunicare si un nivel ridicat de perseverență;
- Abilități bune de lucru în echipă și respectarea termenelor limită;
- Nivel ridicat de seriozitate și punctualitate;
- Abilități de negociere;
- Confidențialitate, loialitate;
- Abilități de comunicare cu clientela, colegii și superiorii;
- Spirit de inițiativă;
- Lucrul în echipă.
- Limbile franceză și engleză – mediu-avansat, citit/scris/vorbit;
- Cunoașterea folosirii calculatorului la nivel bun: Windows, Excel, Word etc.
Descrierea jobului
- Asigură gestiunea tuturor dosarelor, situațiilor și rezultatelor;
- Asigură relațiile cu cabinetul de contabilitate și cel juridic;
- Gestionează contractele, relațiile cu clienții, facturarea, plata facturilor, etc.
- Pregătește situația ordinelor de plată pentru semnare;
- Planifică, organizează și coordonează activitatea zilnică a companiei, birotică, aprovizionare, telefonie,
- Ține evidența documentelor de transport;
- Ține gestiunea personalului, pontaje, concedii;
- Verifică și gestionează reclamațiile primite din partea clienților;
- Respectă procedurile și modul de lucru cu sistemele interne;
- Locul de muncă este central.
Descrierea companiei
Companie internațională, prezentă în toată Europa; în România de mai bine de 10 ani, are ca obiect de activitate principal transportul rutier, intern și internațional.
Societate în dezvoltare continuă, oferă clienților săi soluții de transport rutier complet și parțial, și logistic.