Cautam coleg/a pentru a ne completa echipa, pentru postul de asistent manager.
Program de munca : 8:30-17:00
• Va avea ca atributii generale:
- activitati de secretariat si front office (evidenta si comenzi consumabile, protocol, mentinerea legaturii cu colaboratorii, gestionarea apelurilor telefonice/fax/email, mentinerea legaturii cu toate departamentele si cu personalul auxiliar, inregistrare documente, expedieri documente curier/posta, stabilirea intalnirilor si primire vizitatori, evidenta diferitelor documente, programeaza diferite plati catre furnizori, etc.)
- activitati de teren (delegatii la diferite institutii publice)
• Are studii finalizate:
- studii superioare
- experienta profesionala minim 6 luni.
• Are urmatoarele cunostinte / capacitati / aptitudini / calitati:
- bune cunostinte operare PC (Windows, Microsoft Office, Internet, e-mail, scan etc.);
- bune abilităţi de comunicare şi relaţionare;
- punctualitate, diplomatie, limbaj adecvat mediului de lucru.
- capacitate de organizare a timpului, a sarcinilor si a locului de munca;
- capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp si de a respecta termene limita;
- atentie la detalii;
- responsabilitate, ordine, corectitudine, implicare si seriozitate;
- atitudine profesionala fata de colegi si clienti;
Ce oferim:
- contract individual de munca pe perioada nedeterminata full-time;
- salariu fix (negociat in urma interviului) cu posibilitate de avansare.
- program de lucru fix.
- mediu de lucru placut si linistit, intr-o locatie din centrul orasului;
- colectiv tanar , dinamic.
- alte facilitati ( loc parcare, abonament la sala de fitness Bamboo Fitness&Spa);
- telefon de serviciu.