Candidatul ideal va acționa ca o punte între manager, furnizori, clienți, agenții și alți angajați ai companiei și nu va ezita să ia inițiativă și responsabilitate.
Responsabilitati
- Atunci cand este necesar sprijinirea vanzatorilor din magazin, in ceea ce priveste repararea, intretinerea si vanzarea de bijuterii.
- Urmăriți agenda zilnică a managerului și gestionați foile de calcul care trebuie păstrate.
- Crearea postărilor zilnice ale mărcii pe rețelele sociale
- Urmarirea proceselor legate de functionarea magazinului si aprovizionarea cu materiale consumabile precum ambalaje, urmarirea stocurilor
- Stabilirea de relații cu agenții de co-working și freelanceri și găsirea altora noi după cum este necesar.
- Asistență zilnică la plasarea bijuteriilor în vitrine.
- Aranjare, adăugiri și eliminări de produse pe site-ul „piață” și drive.
Calificări
- Studii minime liceale sau echivalent
- 3+ ani de experiență în retail sau echivalent în management
- Abilități puternice de comunicare verbală sau scrisă
Ore de lucru
- Luni - Vineri 09.30 - 16.30
- Două sâmbătă pe lună 09.30 - 18.30
- Închis duminica